Ροή Rss: www.news247.gr

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Γιορτή της Αγίας Χρυσής, μάρτυς με καταγωγή από την Αλμωπία

Σήμερα είναι η γιορτή της Αγίας Χρυσής, η οποία γεννήθηκε στο χωριό Σλάτενα ( το σημερινό γνωστό σε όλους χωριό Χρυσή ) , η οποία μαρτύρησε στις 13 Οκτωβρίου του έτους 1795. Ήταν τέκνο φτωχής οικογένειας και θεωρούνταν όμορφη τόσο στην ψυχή όσο και στο σώμα.
Κάποτε και ενώ εργαζόταν σε χωράφια, την απήγαγε ένας Τούρκος, ο οποίος την μετέφερε σπίτι του και προσπάθησε να την μυήσει στον Ισλαμισμό. Η Αγία με σθένος του απάντησε : <<Εγώ τον Χριστό μόνο γνωρίζω για νυμφίο μου, που δεν θα αρνηθώ και αν ακόμα με κομματιάσεις>> . Οι γονείς της προσπαθησαν να την μεταπείσουν να ασπαστεί τον μωαμεθανισμό, ύστερα από εκβιασμούς των Οθωμανών, αλλά η μεγαλοψυχία της και η Πίστη της ήταν τόσο δυνατή που είπε : «πατέρα έχω τον Κύριό μου Ιησού Χριστό, μητέρα την Κυρία Θεοτόκο, αδελφούς δε και αδελφές έχω τους Αγίους και τις Αγίες της Εκκλησίας μας». Οι φράσεις της αυτές, εξόργισαν τους Τούρκους , οι οποίοι της έκαναν φρικτά βασανιστήρια. Η Αγία τα υπέμεινε όλα, μέχρι την 13 Οκτωβρίου του έτους 1795 , όταν και κατέκοψαν το σώμα της με μαχαίρια , για να λάβει η Μεγαλομάρτυς το στεφάνι και την δοξα του Κυρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου